Znalostní portál

  • Znalostní báze
  • E-learningové nástroje
  • Testy
  • Kontakty

Hledat na TD-ABC

4.1. Předmět kalkulace a nákladové objekty

1. 
Položka, kterou si společnost přeje měřit samostatně, je co?

2. 
Mezi předmět kalkulace v podniku pravděpodobně nebude patřit:

3. 
Přímé náklady jsou náklady, které nelze snadno přiřadit ke konkrétnímu uvažovanému nákladovému objektu.

4. 
Která položka není nákladovým objektem?

5. 
Když společnost chce vědět, kolik peněz stojí zákazník, jaký typ nákladového objektu používá?

6. 
Nákladový objekt může být

7. 
Jak nazýváme obecně položku (tzn. produkt, produktovou řadu, obchodní segment), pro kterou se počítají náklady.

clock.png

Time is Up!

clock.png

Time's up

Projekt:
NÁKLADOVÉ MODELOVÁNÍ – SW PRO MODELOVÁNÍ PODNIKOVÝCH NÁKLADOVÝCH TOKŮ S VYUŽITÍM
METODY TD-ABC je spolufinancován Evropskou unií.

Licence:

Zjistěte více ZDE.

  • Znalostní báze
  • E-learningové nástroje
  • Testy
  • Kontakty
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}